Šanci odstoupit od kupní smlouvy dává v tomto případě jedno z ustanovení Občanského zákoníku. Podle něj lze od smlouvy odstoupit, pokud prodejce zákazníka ujistil, že výrobek má určité vlastnosti (například, že lze kamna polévat vodou), a toto ujištění není pravdivé. Miroslav Krejčík však bude muset dokázat, co přesně obchodník v okamžiku nabídky výrobků tvrdil, což bývá problematické. Může například využít svědeckých výpovědí lidí, kteří na předváděcí akci byli spolu s ním.
* Špatnou zkušenost s reklamními akcemi mají také Evžen a Lída Strumienští z Jablunkova. Jelikož oba trpí bolestí páteře, objednali si u dealera elektrické masážní křeslo za téměř dvacet tisíc korun. Po čtyřech měsících křeslo reklamovali, protože postupně přestaly fungovat jednotlivé masážní polohy. Prodejce sice reklamaci uznal, celou konstrukci křesla vyměnil, ale stejné závady se po několika dnech objevily znovu. Manželé Strumienští křeslo již nechtějí.
Ačkoli zákazníci ztratili důvěru ve výrobek, který si na základě zdravotní přednášky dealera objednali, právo na odstoupení od smlouvy nemají. Křeslo totiž reklamovali jen jednou. Podle zákona mohou žádat vrácení peněz až při třetí reklamaci stejné vady nebo pokud bude mít křeslo současně alespoň tři různé vady.