horká linka

* Na test dětských hlubokých kočárků (MF DNES 28. června) reagoval Petr Nedoma, obchodní ředitel firmy Piccollo, s. r. o., která je výhradním distributorem výrobků Chicco v České republice. Podle něj byl u kočárku Inglesina uveden nesprávný název (Chicco Inglesina). Ve skutečnosti jde o názvy výrobků dvou odlišných firem. "Kočárek Inglesina nemá s firmou Chicco nic společného," uvedl Petr Nedoma.

* Marcela Machalová z Kladna již třikrát reklamovala barevný televizor a pokaždé šlo o stejnou závadu. Když chtěla při poslední reklamaci vyměnit televizor za nový, prodavač ji odmítl. Napsala tedy do prodejny dopis, v němž žádala vrácení peněz výměnou za rozbitý televizor, který si v prodejně ponechali. Dodnes však nedostala ani odpověď, ani televizor. Pokud se paní Machalová s prodavači nedohodne, nezbývá jí než podat na prodejce žalobu. Nemá-li dosud zkušenosti s podáváním žaloby, může se předtím poradit v některé z poraden pro spotřebitele nebo požádat o sepsání žaloby právníka.