horká linka

Svou zkušenost s reklamací mobilní sady napsal do internetové diskuse - TESTFORUM čtenář z Milevska.
TESTFORUM čtenář z Milevska. "Před šesti měsíci jsme koupili mobilní telefon v Go sadě a za tu dobu jsme ho již čtyřikrát reklamovali," napsal čtenář. Protože mu v prodejně při poslední reklamaci nevrátili telefon zpátky ve třicetidenní lhůtě, chce nyní odstoupit od smlouvy a vrátit peníze zaplacené za celou sadu. Prodejce má prý jiný názor a je ochoten vrátit pouze peníze za přístroj. I když sady mobilních telefonů obsahují více výrobků, prodávají se jako celek. Je však důležité, zda je v ceně sady zahrnutý určitý počet impulsů nebo zda je součástí sady samostatná karta na určitý počet impulsů. Jde-li o první případ, má zákazník právo na vrácení částky, kterou zaplatil za celou sadu. Pokud je však součástí sady karta, může prodejce zjistit, kolik zákazník již z karty provolal. V tomto případě by měl čtenář právo na vrácení nikoli celé částky, ale ceny sady snížené o hodnotu provolaných impulsů.