Tím se po pár měsících uzavře i Šedivého kariéra ve stavebním uskupení. O svých dalších plánech však bývalý náčelník generálního štábu mluvit příliš nechce. "Určité možnosti mám, ale zatím je předčasné o nich hovořit," uvedl Šedivý.
Podobně odmítl i úvahy o případné arbitráži, kterou by se Housing & Construction mohla pokusit získat kompenzaci za odebranou zakázku. "Je velmi brzy na to, abychom tuto otázku mohli zodpovědět," konstatoval Šedivý.
Vláda minulý týden rozhodla, že vypoví smlouvu s H&C a dálnici postaví o 40 miliard levněji proti 125 miliardám uváděným konsorciem a zároveň o rok dříve, tedy do konce roku 2008.
H&C však tvrdí, že původně sama navrhoval adokončení dálnice během pěti let. Podle Amira Ronena se tehdy termín měnil na přání vlády, která si nebyla jistá, zda stihne včas vykoupit všechny pozemky.
Konsorcium je navíc přesvědčeno, že 47,6 miliardy uvedených ministrem dopravy na vlastní výstavbu dálnice nakonec překročí pevně stanovenou cenu 49,8 miliardy, kterou nabídla H&C za přípravu a výstavbu dálnice.