Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Huggies začaly vyrábět „trpasličí“ pleny pro předčasně narozené děti

  16:18aktualizováno  16:18
Americká společnost Kimberly-Clark, výrobce plen Huggies, začala prodávat mrňavé plínky pro předčasně narozené děti s váhou do jednoho kilogramu. Dostupné jsou zatím jen v kamenných obchodech v USA nebo na internetu.

Plenky Huggies Smugglers pro předčasně narozené děti. | foto: Huggies

Novou řadu pojmenovanou Huggies Little Snugglers (volně přeloženo jako Malý mazlíček) vyvinula společnost po konzultaci s terapeuty poporodní péče a zdravotními sestrami.

Pro rodiče předčasně narozených dětí, kterých je podle serveru The Independent asi 1,4 procenta, je problém sehnat pro děti do jednoho kilogramu vhodné pleny. Novorozenci, kteří přicházejí na svět dřív, mají podle firmy obzvlášť citlivou pleť.

„Dozvěděli jsme se, že je zájem o pleny, které musí vyhovět zvláštním požadavkům dětí. Tímto zjištěním se inspirovali naši specialisté z výzkumu o pokožku a bezpečnosti produktů,“ uvedla Eleanora Daireauxová, která má značku Huggies na starosti v Severní Americe.

Po šesti měsících společnost vyvinula plenky s ultra jemnou vložkou a upínáním, které udrží moč a jsou přizpůsobeny držení nožiček novorozeňat u těla. Huggies je začala v USA dodávat do obchodů a nemocnic, speciální pleny prodává i internetový obchod Amazon.

V nabídce nové řady je sedm velikostí, cena v přepočtu za jednu plenku se pohybuje od 0,13 do 0,71 dolarů, tedy zhruba od 3 do 18 korun. Cena se odvíjí od velikosti plenek, ale také počtu kusů v balení. K dostání jsou balení od 27 do 144 kusů.

Značka Huggies je dobře známa i rodičům v České republice. V roce 2012 však společnost rozhodla o stažení brandu z tuzemského a části evropského trhu, který už v té době ze 44 procent ovládala konkurenční značka Pampers výrobce Procter & Gamble (více o odchodu Huggies). Češi firmu Kimberly-Clark mohou znát také díky papírovým kapesníkům Kleenex nebo jiným hygienickým potřebám.

Důvodem odchodu druhé nejsilnější značky plenek bylo, že firma i kvůli ostrému cenovému boji nevydělávala. Pleny jsou dlouhodobě artiklem, který si spotřebitelé nakupují ve slevových akcích a patří k produktům, jež obchodní řetězce nejčastěji do promo letáků zařazují.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Elektronická stravenka - bezkontaktní karta, kterou je možné platit ve...
Stravenkový trh se rozrůstá. Digitální poukazy nabídne i Arca Capital

Investiční skupina Arca Capital vstoupila na trh zaměstnaneckých benefitů. Na trh uvedla Gusto Kartu, která funguje jako elektronická stravenka. Arca, která o...  celý článek

Logo General Electric (GE)
Největší americký průmyslový konglomerát GE hlásí výrazný pokles tržeb

Tržby a zisk největšího amerického průmyslového konglomerátu General Electric ve druhém čtvrtletí výrazně klesly. Slabé výsledky vykázala zejména divize...  celý článek

Ilustrační foto
DámeJídlo.cz bude dodávat do „piknikových“ lokalit. Startuje v Praze a Brně

Rozvozce jídla DámeJídlo.cz startuje novou službu. Objednávku bude možné vyzvednout na takzvaných Pick-up pointech v Praze a Brně, ty by se ale měly postupně...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.