Informaci přinesl v úterý ekonomický deník Világgazdaság bez uvedení zdrojů.
Maďarské ministerstvo hospodářství se k záležitosti odmítlo vyjádřit. "Nechceme tuto informaci potvrdit ani vyvrátit," řekl mluvčí resortu Gergely Ábrahám.
Na fakt, že v Česku rozhovory dospěly do finální fáze, ale reagoval náměstek ministra hospodářství Ábel Garamhegyi. "Dohoda je uzavřená až po podpisu, když se rozběhne domluvený projekt," řekl podle maďarského deníku.
Česká strana minulý týden Korejcům předložila svou finální nabídku a ti ji mají do konce měsíce pročíst a říci své definitivní slovo.
Hyundai by v plánovaném provozu v Česku mohla vyrábět 300 tisíc automobilů ročně počínaje rokem 2008. Česká strana je ve vyjádřeních před klíčovým rozhodnutím opatrná, zůstává ale optimistická.
"I kdyby s nimi (maďarské úřady s Hyundai) měli nějaké spojení, nedomnívám se, že pokročili tak daleko jako Česká republika," řekl mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu Ivo Mravinac.
Poslední rozhovory s Hyundai se zaměřily na podrobnosti investice, dodal Mravinac. Ty nicméně veřejnosti zatím známé nejsou. Obě strany je pečlivě střeží až do okamžiku definitivního stvrzení ze strany Korejců. - více zde