Podle slovenského deníku Pravda se vláda Korejcům dokonce zavázala, že do konce roku 2007 nebude zvyšovat 19procentní daň z příjmu právnických osob. Slovensko také slíbilo, že neučiní takové legislativní změny, které by prodražily náklady na pracovní sílu o víc než dvacet procent.
Podle Pravdy by v případě porušení těchto dohod muselo Slovensko zaplatit investorovi náhradu škody. Hyundai/Kia by dokonce mohla z celého projektu odstoupit.
Korejské i francouzské automobilce bude slovenská vláda vykrývat pobídkami až 15 procent jejich investic, tak jak to povoluje Evropská unie.
Peugeot-Citroen v Trnavě investuje až 700 milionů eur, Hyundai minimálně 550 milionů.
Korejci si také prosadili, že Slovensko dokončí do roku 2006 dálnici na úseku Bratislava-Žilina za více než dvacet miliard korun.
Pravda také připomíná rozdíl v přísnosti na jednotlivé investory. Korejce vláda ani výslovně nezavázala k dokončení projektu. Naopak ve smlouvě s Francouzi se výslovně píše, že investor musí v případě získání pobídek podnik dokončit.
Společné výhody pro investory zahrnují například zákaz výstavby konkurenčních továren ve stokilometrovém okruhu.
Obě továrny - Hyundai/Kia i Peugeot-Citroen - mají začít vyrábět po roce 2006 s podobnou kapacitou asi 300 000 automobilů ročně.