Tento model, který je nejdražším vozem z Nošovic, tak přesáhl poloviční podíl ve výrobním programu automobilky. Zatímco v roce 2013 dosáhl 47 % na celkové výrobě, loni už 56 %. Model i30 tvořil loni 32 % všech vyrobených aut, ix20 12 %. Ostatní modely tuzemské prodejní zastoupení automobilky na český trh dováží.
Nošovická auta loni skončila v 55 zemích světa, včetně například zemí Latinské Ameriky či Austrálie. Většina končí v Evropě, největším odbytištěm je Německo, Rusko a Velká Británie. Na český trh připadá 4,5 procenta celkové produkce.
Všechny tři modely z Nošovic mají letos projít zásadní obměnou. Už v půlce ledna začne výroba faceliftovaného modelu i30. „Nejvýznamnější změnou je instalace přeplňovaného benzínového motoru o objemu 1,6 litru a výkonu 186 koňských sil,“ řekl mluvčí automobilky Petr Vaněk. V květnu začne výroba upravené verze ix20.
V polovině má přijít výroba úplně nové verze modelu ix35. „Nebude se jednat o žádné zdokonalení či inovaci stávajícího vozu, ale o zcela novou konstrukci a design,“ řekl Vaněk. Firma proto i přes pokles například ruského trhu počítá se zvýšením výroby až na 330 tisíc vozů. Toho chce dosáhnout zrychlením linky. Dosud vyrábí 60 aut za hodinu, nově jich bude sjíždět každou hodinu z linky 66.