Ilustrační foto.

Ilustrační foto. | foto: archiv Dior

Manželka šéfa ČEZ končí s dětskou luxusní módou, otevře nový obchod

  • 55
Pražské butiky s dětskou luxusní módou Babyluxury končí. Jejich majitelka Ilona Benešová Armentano, manželka nejmocnějšího muže české energetiky Daniela Beneše, chce v srpnu otevřít nový butik.

Benešová Armentano po dvou a půl letech proměňuje své podnikání. Webové stránky jejích butiků s dětskou luxusní módou Babyluxury už nefungují a firma se zbavuje zásob. 

„Z důvodu ukončení butiku Vám nabízíme 70% slevu na Vaše oblíbené značky a to až do 15. 6. Touto cestou se s Vámi loučíme a děkujeme Vám za věrnost,“ píše se na facebookovém profilu Babyluxury. 

„Nekončím s podnikáním, ale vzhledem ke změnám na trhu jsem se rozhodla změnit jeho strategii,“ reagovala Benešová na dotaz MF DNES v SMS zprávě. „V tuto chvíli finalizujeme obchodní dohody s novým obchodním partnerem a předpokládám, že od srpna otevřeme butik s novými značkami,“ vysvětlila. Nechtěla ale konkretizovat, zda se opět bude jednat o dětskou luxusní módu, nebo rozšíří sortiment, ani jaké značky bude prodávat. „Dokud není vše uzavřeno, nechci poskytovat další podrobnosti,“ uvedla.

Společnost Babyluxury podle údajů v obchodním rejstříku zanikne a nástupnickou firmou se stane Morwen Micron. Tu dosud vlastnil podnikatel v oblasti potravinářství a realit Jiří Rain. „Uvedená společnost Morwen Micron je ready made společností, kterou jsem koupila a vlastním za účelem restrukturalizace svých aktivit,“ vysvětlila Benešová.

V oblasti luxusní módy působí delší dobu. Do jara 2012 pracovala v prodejně Dolce & Gabbana v pražské Pařížské ulici. Butiky Babyluxury koupila v roce 2012. Provozovala dva obchody na prestižních pražských adresách - ve Slovanském domě a v Maiselově ulici. Jak se firmě Babyluxury dařilo, však není z veřejných zdrojů možné zjistit. V obchodním rejstříku totiž nejsou založené žádné hospodářské výsledky. 

Společnost tím ale nijak zvlášť nevybočuje. Zákon o účetnictví, který firmám ukládá zveřejnit na internetu svou účetní uzávěrku a výroční zprávu, porušuje většina tuzemských podnikatelů, zjistila společnost Bisnode. Výsledky hospodaření za rok 2013 nezveřejnilo do nejzazšího termínu (který uplynul na konci loňského roku) celých 67 procent českých firem (více čtěte zde).