Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Insolvence značku Sazka nepohřbí, říká reklamní odborník

  3:02aktualizováno  3:02
Tahanice kolem Sazky sice na čas otřesou důvěrou sázkařů, do budoucna však značku loterijní společnosti nepoloží. Podle jednoho ze zakladatelů české reklamy Josefa Havelky zavedená značka v povědomí lidí zůstane a nebude těžké vrátit ji na výsluní.

Důvěru sázkařů si Sazka znovu získá, míní marketingový odborník Josef Havelka. | foto: ČTK

Co je klíčové pro značku hazardní firmy?
To je jasné, důvěryhodnost. Nesu tam peníze a očekávám výhru. Nesmím mít pochybnosti o poctivosti takové firmy.

Jak silnou značku má Sazka?
Za ta léta je tu velmi usazená. Díky své husté síti terminálů a různých aktivit si na ni navíc může každý doslova sáhnout na každém rohu. Svou prezentaci měla Sazka velmi dobře podchycenou.

Co s ní ale může udělat současná situace? Může ji úplně zahubit?
V současné době to na ni určitě dopadá.  Ale v okamžiku, kdy se vyjasní nová struktura majitelů, to může být zase jinak. Ti budou mít podle mého názoru totiž poměrně lehkou práci. Zachovají si síť terminálů, ukážou stabilitu a pár spokojených vítězů a jsou zpět na koni. Lidé na Sazku počkají, jejich potřeba hrát je velmi zakořeněná.

Do té doby ale čeká Sazku několik měsíců letargie. Myslíte, že na ni lidé nezapomenou?
Když se podíváte na jiné silné brandy třeba v USA, ať už to byly aerolinky, automobilky či banky, které skončily v úpadku, je vidět, že to přežít jde a dá se i úspěšně vrátit.

Jak tu firmu poté nakopnout, na jakou kampaň vsadit? Nabízí se třeba spojení s Petrem Kellnerem?
PPF je dnes vnímána jako solidní finanční skupina. Nemyslím, že by tam přímo Kellner měl dávat tvář, ale je jasné, že každá velká finanční skupina Sazce přinese zdání jistoty a stability.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Drahé byty vyhánějí obyvatele Prahy, raději kupují domy za městem

Pořídit si byt v Praze je pro čím dál tím více lidí nereálné, a tak si raději kupují či staví domek za městem. To dokládají i aktuální čísla, podle kterých je...  celý článek

(Ilustrační foto;)
Češi spotřebují víc elektrické energie. Produkci táhne uhlí

Češi v letošním prvním pololetí spotřebovali 31 terawatthodin (TWh) elektřiny, proti stejnému období loni o 3,2 procenta více. Meziročně o 2,5 procenta na 44,5...  celý článek

Ilustrační snímek
Česká ekonomika znovu zrychlila, překvapilo to i analytiky

Česká ekonomika ve 2. čtvrtletí letošního roku znovu zrychlila svůj růst. Hrubý domácí produkt stoupl meziročně o 4,5 procenta po tříprocentním vzestupu v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.