Není to poprvé, kdy se interaktivní billboard v ulicích města objevuje. Nedávno se šance nápaditě využít moderní technologie chopila společnost PepsiCo. Její billboard pustil do ulic UFO, tygra nebo různé příšery. A dle reakcí některé lidi skutečně na chvíli vykolejil z každodenního stereotypu.
Na momentu překvapení chodců nyní staví také televizní společnost FOX ve spolupráci s pořadatelem série automobilových závodů NASCAR. Jejich interaktivní billboard se v plné síle projeví zejména na procházejících ženách, které netradiční cestou vtáhne do atmosféry závodění a rozcuchá jim vlasy.
Podstatou podobných reklam, které jsou levnější než televizní spoty, není jejich masové rozšíření v ulicích, ale virální zásah na internetu, kdy dochází k šíření obsahu na sociálních sítích.
Podobné reklamy se občas objevují i v našich končinách. S interaktivní kampaní přišla například značka Avon na Slovensku. Když prošla nějaká dívka kolem citylightu Avon, ozval se hlas, který ji pochválil, jak jí to sluší a nabídl produkty Avon. Na citylightu byla umístěná kamera, která snímala ulici a u mikrofonu byl připraven „komentátor“, který se ženami komunikoval.