Podle ředitele divize podpory řízení banky Čestmíra Ondrůška je jádro problému v pomalé odezvě servru internetového bankovnictví. Dopoledne a odpoledne je tak zatím možné odbavit jen zhruba dvě třetiny z obvyklého počtu uživatelů.
„Díky nižší zátěži probíhal v ranních, večerních a nočních hodinách provoz bez komplikací,“ dodal Ondrůšek.
Internetové bankovnictví Raiffeisenbank používá asi 25 tisíc klientů. Denně systém zaznamenává kolem osmi tisíc přístupů.
Na odstranění kapacitního problému banka pracuje. „V tuto chvíli jsou dokončovány práce na novém serveru internetového bankovnictví,“ sdělil Ondůšek.
Postiženým klientům banka nabídla mimo jiné možnost bezplatného podávání platebních příkazů na pobočce a bezplatného zřízení služby telefonního bankovnictví.
TEST INTERNETOVÉHO BANKOVNICTVÍ NAJDETE ZDE |