Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Jak se zapálit pro cigarety

aktualizováno 
-
Výzkumy veřejného mínění ukazují, že i přes četné stesky na přemíru reklamy poměrně vysoké procento lidí reklamu intenzivně sleduje. Více než polovina dotazovaných zároveň tvrdí, že pod vlivem reklamy nenakupuje. U většiny z nich je to však spíše jen zbožné přání, neboť reklamní manažeři jim na každém billboardu či v televizním spotu pašují do podvědomí četná podprahová sdělení. V této rubrice některé případy objasní nejen psycholog, ale slovo dostanou také ti, kdo usilují o to, aby si zboží z reklamy kupovalo co nejvíce lidí - to znamená výrobci. Každý sám pak může posoudit, nakolik měl pravdu úspěšný francouzský reklamní tvůrce Jacques Séguéla, když na výstavě Reklama '95 prohlásil, že česká reklama, na rozdíl od americké, oslovuje spíše srdce než hlavu.
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Čokoláda (ilustrační foto)
Už jen čtyři kila na rok. Oblíbenost čokolády v Česku klesá, sladí se méně

Spotřeba čokoládových cukrovinek v Česku klesá, Češi jich snědí v průměru necelé čtyři kilogramy za rok. Lidé se podle odbornice na výživu z iniciativy Vím, co...  celý článek

(ilustrační snímek)
Po aféře s kontaminovanými vejci roste zájem o biovejce. Jde o miliardy

Rozbité okno představuje dvě zprávy – špatnou pro majitele, dobrou pro sklenáře. Skandál se zakázaným fipronilem ve vajíčkách z nizozemských velkochovů...  celý článek

Organicky pěstovaná zelenina dostává nálepku bio, protože se pěstuje bez použití umělých hnojiv, herbicidů a pesticidů
Kontroly našly u biopotravin jen minimum pochybení. Češi jim přesto nevěří

Češi biopotravinám nedůvěřují, shodují se lidé z branže. Proto také jejich spotřeba za západní Evropou zaostává. Kontroly však ukazují, že bioprodukty patří...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.