Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Jak uváznout v mobilní síti

aktualizováno 
-
V týdeníku Strategie se nedávno objevil názor, že reklamní obrázky na novou mobilní síť Oskar, provozovanou společností Český Mobil, nejsou ani s pomocí titulků jasné. Zatímco Oskar jako polštář dává pohodlí, titulek říká, že sedne. Co si vybrat? Otázek, které vyvstanou při pohledu na reklamní billboardy s Oskarem, by bylo možná více. Odpovědi, alespoň některé, přináší další část seriálu o reklamách. Některé případy v něm objasňuje nejen psycholog, ale své slovo dostávají také ti, kteří usilují o to, aby si zboží z reklamy kupovalo co nejvíce lidí - výrobci či v tomto případě provozovatel.
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Hotový uvařený kečup
Kaufland prodával kečup s klamavým obsahem rajčat, výrobek musí stáhnout

V kečupu vyrobeném v Polsku byla jen polovina rajčat, která v něm podle informace na obale měla být, zjistila laboratorní analýza Státní zemědělské a...  celý článek

Ilustrační snímek
Test školních brašen: Dobrá má i hrudní popruhy, stojí hodně přes tisícovku

Kdysi školákům stačil nosič z drátů, dnes se na aktovky používají nejmodernější technologie. To ovšem neznamená, že jsou všechny stejně kvalitní. MF DNES...  celý článek

(ilustrační snímek)
Po aféře s kontaminovanými vejci roste zájem o biovejce. Jde o miliardy

Rozbité okno představuje dvě zprávy – špatnou pro majitele, dobrou pro sklenáře. Skandál se zakázaným fipronilem ve vajíčkách z nizozemských velkochovů...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.