Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Tomáš Lysoněk, MF DNES

KB po několikahodinovém výpadku zprovoznila internetové bankovnictví

  • 23
Komerční bance se podařilo plně zprovoznit internetové bankovnictví. Výpadek, který způsobily technické problémy, trval od osmi hodin ráno do odpoledne.

Výpadek měl původně trvat zhruba do jedné hodiny. Podle mluvčí banky Moniky Klucové však problémy přetrvávaly ještě před třetí hodinou odpoledne. Přestože některým klientům už se v tu dobu přihlášení dařilo, řada lidí s ním stále měla potíže.

O plném zprovoznění služby banka informovala po čtvrté hodině. "Funkčnost všech aplikací přímého bankovnictví Komerční banky byla již plně obnovena. Všem našim klientům se za vzniklé potíže velmi omlouváme," uvedla Klucová.

K ohrožení bezpečnosti přímého bankovnictví podle ní nedošlo.