„ČSOB dočasně omezila jednu z funkcionalit bankomatové sítě - zjišťování zůstatku na účtu. Tím banka v předvánočním provozu posiluje kapacitu autorizace karetních transakcí, aby byla připravena na nápor klientů provádějících výběry z bankomatů i platby kartami před Vánocemi,“ uvedl mluvčí Poštovní spořitelny Martin Orság.
Tento krok se týká ČSOB i Poštovní spořitelny.
Problémy se ale vykytují i u jiných bank. „Vybírala jsem si dvacet pět tisíc z účtu. Nic jsem nedostala a bankomat mi zahlásil, že akci nelze provést. Z účtu ale peníze odepsal a účet mi banka zablokovala přesto, že na něm ještě zbývaly peníze,“ stěžovala si jedna z klientek GE Money Bank z Mostu. Transakci prováděla na bankomatu ČSOB.
Podle vysvětlení pracovnic zelené linky GE Money Bank se údajně pokoušela o výběr ve chvíli, kdy banka prováděla s bankomaty dálkové operace. Jak potvrdila žena za přepážkou pobočky GE Money Bank v Mostě, podobných případů už se stalo jenom v Mostě několik.