Budova Komerční banky

Budova Komerční banky | foto: Tomáš Lysoněk, MF DNES

Internetové bankovnictví Komerční banky je nadále přetížené

  • 445
Přechod na zcela novou verzi internetbankingu se Komerční bance příliš nevydařil. Systém je od nedělního uvedení už třetí den velmi často nedostupný. Podle banky se jedná o běžné přetížení, které však může trvat několik dní.

Na problémy upozornilo iDNES.cz nezávisle na sobě hned několik čtenářů. Výpadek souvisí s novou verzí aplikace Moje banka, kterou KB spustila v neděli. Banka sice v pondělí uvedla, že kapacitu aplikace bude postupně navyšovat, nicméně během úterního rána bylo přihlášení do bankovnictví nadále problematické. "Jde to pomalu a stránka při pokusech o login často hlásí chybu," řekl iDNES.cz jeden z klientů banky.

"Komerční banka úspěšně spustila v neděli 17. června novou verzi internetového bankovnictví. Z důvodu velkého zájmu klientů o nové internetové bankovnictví evidujeme pomalejší odezvy při komunikaci, případně dosažení limitu počtu přihlášených uživatelů," uvedla mluvčí banky Monika Klucová.  

Chybová hláška internetového bankovnictví Komerční banky z 18. června 2012

Chybová hláška internetového bankovnictví Komerční banky z 18. června 2012

Banka podle ní průběžně navyšuje technickou infrastrukturu tak, aby pokryla potřeby všech klientů. "Tyto změny se realizují v řádech jednotek hodin. Všem našim klientům se za vzniklé potíže velmi omlouváme," řekla mluvčí.

Již v předstihu banka své klienty varovala, že problémy s přihlášením mohou trvat až do úterka. "Z důvodu zvýšené provozní zátěže systémů KB se mohou od 17. 6. do 19. 6. vyskytovat delší odezvy v aplikacích," upozornila KB před víkendem.

S nefunkčním internetbankingem se Komerční banka potýkala i loni v listopadu. Tehdy trval výpadek několik hodin. (více čtěte zde)