Na problémy upozornilo iDNES.cz nezávisle na sobě hned několik čtenářů. Výpadek souvisí s novou verzí aplikace Moje banka, kterou KB spustila v neděli. Banka sice v pondělí uvedla, že kapacitu aplikace bude postupně navyšovat, nicméně během úterního rána bylo přihlášení do bankovnictví nadále problematické. "Jde to pomalu a stránka při pokusech o login často hlásí chybu," řekl iDNES.cz jeden z klientů banky.
"Komerční banka úspěšně spustila v neděli 17. června novou verzi internetového bankovnictví. Z důvodu velkého zájmu klientů o nové internetové bankovnictví evidujeme pomalejší odezvy při komunikaci, případně dosažení limitu počtu přihlášených uživatelů," uvedla mluvčí banky Monika Klucová.
Banka podle ní průběžně navyšuje technickou infrastrukturu tak, aby pokryla potřeby všech klientů. "Tyto změny se realizují v řádech jednotek hodin. Všem našim klientům se za vzniklé potíže velmi omlouváme," řekla mluvčí.
Již v předstihu banka své klienty varovala, že problémy s přihlášením mohou trvat až do úterka. "Z důvodu zvýšené provozní zátěže systémů KB se mohou od 17. 6. do 19. 6. vyskytovat delší odezvy v aplikacích," upozornila KB před víkendem.
S nefunkčním internetbankingem se Komerční banka potýkala i loni v listopadu. Tehdy trval výpadek několik hodin. (více čtěte zde)