"Chtěl jsem se po Vánocích podívat, kolik peněz mi na účtě zbylo, ale nepodařilo se mi to. Banka se mi omlouvala, že kvůli technickým potížím internetové bankovnictví nefunguje," napsal čtenář iDNES.cz své potíže.
Svůj problém vzal s nadhledem. "Vlastně jsem rád, že nic nevidím, nemusím se tak znepokojovat, jek velkou díru na účtě mám," dodal.
Komerční banka problémy potvrdila. "Ano, od dnešního rána registrujeme komplikace s přihlášením do aplikací přímého bankovnictví. Důvody jsou technické a na jejich odstranění intenzivně pracujeme," uvedla mluvčí banky Monika Klucová.
Banka podle ní zatím nedokáže odhadnout, kdy bude přístup do aplikací plně zprovozněn. "Všem našim klientům se za případné potíže velmi omlouváme a děkujeme za pochopení," dodala Klucová.
Potíže s přihlášením měla banka také loni v polovině června, kdy spustila novou verzi internetbankingu. Problémy s přihlášením však mají i další finanční instituce.