Vozy potravinového e-shopu Košík.cz

Vozy potravinového e-shopu Košík.cz | foto: Košík.cz

Skladový systém prodejce potravin Košík zkolaboval. Zásilky mají zpoždění

  • 19
On-line prodejce potravin Košík.cz nerozváží. Ve středu ve večerních hodinách nastaly komplikace ve skladovém systému společnosti, kvůli kterým došlo ke zrušení objednávek a výraznému zpoždění dodání nákupů zákazníkům. Ve čtvrtek večer Košík objednávky přijímá, jako nejbližší termín doručení uvádí pátek mezi 6 a 7 hodinou ranní.

„Ve večerních hodinách jsme čelili závažnému útoku, který výrazně ochromil chod našeho skladu. Aktuálně všichni zaměstnanci pracují nepřetržitě na nápravě škod, přesto se potýkáme se zpožděním až 4 hodiny,“ uvádí služba, která zaváží do okolí většiny velkých měst v Česku, na svém webu. Výpadek v systému tak způsobil komplikace uživatelům služby napříč celou republikou.

Co přesně se stalo a o jaký typ útoku mělo jít, firma nesdělila. „Poškození systému se odehrálo pouze na úrovni skladových informací, v žádném případě nedošlo k ohrožení zákaznických dat,“ odpověděl Košík na dotaz iDNES.cz.

Větší výpadky v objednávkách a rozvozech zboží jsou u firem jako Košík.cz ojedinělé. Dochází k nim zejména kvůli technickým problémům. S velkým zpožděním v doručení objednávek se letos v březnu potýkal konkurenční Rohlík.cz. Důvodem byla razie cizinecké policie, která řešila problém s ukrajinskými pracovníky skladu, kteří v něm pracovali bez náležitého povolení. Desítky těchto pracovníků musely ve skladu firmy z minuty na minutu skončit.


Témata: Košík.cz