Většina otázek se během rozhovoru točila okolo nové tarifní struktury. "K zavedení možnosti volby více cenových programů nás vedla kritika zákazníků z minulosti, kdy si na nemožnost výběru po vzoru mobilních operátorů stěžovali. Opět ve srovnání s cenami mobilních operátorů se jen velmi obtížně dá hovořit o tom, že naše ceny a úroveň služeb je hrozná. K přetížení a zhroucení naší sítě ještě, pokud vím, nedošlo," uvedl Koucký v odpovědi jednomu ze čtenářů.
Výkonný ředitel pro marketing ing. Václav Koucký se narodil 7. ledna 1967 v Praze. V posledním roce existence Československa absolvoval obor zahraniční obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Kariéru odstartoval na pozici prodejce společnosti Master Foods, odkud ale po půl roce odešel do firmy McCann-Erickson Praha. Od září 1996 pak dva roky pracoval ve firmě GREY Praha.
Od února 1999 přešel na místo šéfa marketingu pro východní Evropu společnosti Philips, kde setrval až do prosince posledního roku minulého tisíciletí. V lednu následujícího roku už pracoval na své současné pozici v Českém Telecomu.
V pátek 18. ledna 2002 přišel na on-line rozhovor se čtenáři iDNES marketingový ředitel Českého Telecomu Václav Koucký. |
V pátek 18. ledna 2002 přišel na on-line rozhovor se čtenáři iDNES marketingový ředitel Českého Telecomu Václav Koucký. |
V pátek 18. ledna 2002 přišel na on-line rozhovor se čtenáři iDNES marketingový ředitel Českého Telecomu Václav Koucký. |
V pátek 18. ledna 2002 přišel na on-line rozhovor se čtenáři iDNES marketingový ředitel Českého Telecomu Václav Koucký. |
V pátek 18. ledna 2002 přišel na on-line rozhovor se čtenáři iDNES marketingový ředitel Českého Telecomu Václav Koucký. |