Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Krušovice vyslaly do světa první reklamu. Chce dobýt Evropu i Gruzii

  19:59aktualizováno  19:59
Krušovické pivo má ve světě reklamní premiéru. Pivovar, spadající pod skupinu Heineken, vyrazil s třicetivteřinovým spotem na Slovensko a chystá se dobýt obrazovky i v dalších zemích, například v Maďarsku a v Gruzii. Reklama prezentuje Pivovar Krušovice jako jediné české královské pivo.

Pokud jde o export, má Krušovický pivovar ve strategii Heinekenu klíčovou roli. Silnou pozici získal ve skupině značek jako je Tiger, Amstel či Affligem. Do zahraničí míří téměř polovina krušovického piva, což je o čtvrtinu víc než před pěti lety. Loni pivovar exportoval do 32 zemí světa meziročně o 1,6 milionu lahví piv více. Počet států, kde ochutnávají „Krušovice“ se za rok rozrostl o pět.

Heineken v Česku roste s cidery. Nejvíc investuje do pivovaru Krušovice

Přesto tento pivovar čekal až do letoška na svou první zahraniční televizní reklamu. Třicetivteřinový spot režíroval Matěj Šámal. Krušovické pivo v něm prezentuje jako jediné české královské pivo se staletou tradicí.

Spot je zajímavý i tím, že v něm tvůrce použil speciální technologii dvojexpozice, kdy se v současnosti prolínají dva obrazy a vytvářejí tak obraz v obraze. „Tato metoda je v reklamní oblasti spíše ojedinělá,“ uvedla Lenka Kroupová, manažerka značky Krušovice pro lokální i mezinárodní trh.

Reklama se už v červnu vysílala ve slovenské televizi a také na internetu v Srbsku a Maďarsku. V poslední zmíněné zemi se na vstup na televizní obrazovky chystá. Z dalších zemí zamíří do Gruzie. Další státy jsou v jednání.

Exportně se Krušovicím daří zejména v Rusku, kde prodávají největší objemy. “Tamní spotřebitelé vnímají krušovické pivo jako jedno z nejvíce prémiových na pivním trhu vůbec,“ uvedla mluvčí pivovaru Jana Pikardová. Nejrychleji roste v Chorvatsku, kde byla značka uvedena letos, a na Slovensku. Úspěch má pivovar také v Anglii, kde se etabloval v sedmi provozovnách i s tankovým pivem.

„Exportu tankového piva se chceme věnovat i nadále, protože se tak k zákazníkovi dostává pivo nejvyšší kvality přímo z pivovaru, jež má ten správný „říz“, správnou chuť a pěnu,“ dodala Pikardová.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Crashtest dětských autosedaček
Test upozornil na dvě nebezpečné autosedačky, jedna katapultovala dítě

Při nárazových zkouškách dětských autosedaček odhalil německý autoklub ADAC dvě smrtelně nebezpečné autosedačky. Jedna z testovaných katapultovala dítě při...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Němci kralují českému maloobchodu. Následují Nizozemci a Britové

Největší obchodní řetězce na českém trhu ovládají majitelé hlavně z Německa. Ve třiceti největších řetězcích s převahou rychloobrátkového zboží, které celkem...  celý článek

Před třemi lety počatý experiment spočívá v tom, že se listová zelenina pěstuje...
Saláty vypěstované jen v roztoku už brzy zamíří z Břeclavi do obchodů

Zelenina pěstovaná na vertikální farmě v břeclavské Fosfě se má již brzy dostat do komerčního prodeje. Před třemi lety počatý experiment spočívá v tom, že se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.