Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Leo Express expanduje na Ukrajinu, spustí autobusy do Mukačeva

  9:18aktualizováno  9:18
Soukromý dopravce Leo Express rozšiřuje své působení do další země. Od 16. října začne zajíždět i na Ukrajinu. Otevře novou autobusovou linku z Košic do Mukačeva a nabídne tak nejrychlejší pozemní spojení mezi Prahou a ukrajinským pohraničím.

Souprava Stadler Flirt, kterou provozuje na trati Praha - Ostrava - Košice společnost Leo Express | foto: Leo Express

Leo Express chce novou autobusovou linkou více vytížit své železniční spojení mezi Prahou a Košicemi. V Košicích budou mít lidé možnost přestoupit na autobus do Michalovců, Mukačeva a Užhorodu.

Autobus bude jezdit denně, navazovat bude právě na linku Praha - Košice. Z Prahy pojede vlak ve 14:35, v Mukačevu je autobus v 5:40 tamního času. S jízdní dobou 14 hodin a 5 minut je Leo Express nejrychlejší pozemní spojení z Prahy na Ukrajinu, přímé autobusové linky jezdí většinou za patnáct hodin a více. Zpět z Mukačeva autobus odjíždí v 18 hodin. Cena jednosměrné jízdenky začíná na 21 eurech.

Leo Express si pro provoz linky z Košic do Mukačeva najal ukrajinského dopravce, na linku nasadí autobus Mercedes Benz Tourismo v černých barvách Leo Express. Podobný model má už firma na lince z Bohumína do Krakova a z Prahy do Českého Krumlova. Na palubě bude připojení k internetu, denní tisk, nápoje a malé občerstvení.

„Chceme přiblížit region západní Ukrajiny, která má k Česku historicky blízko. Region Podkarpatské Rusi je zajímavý jak z pohledu turistického potenciálu, tak z pohledu pravidelné dopravy za pracovními příležitostmi,“ řekl Peter Koehler, ředitel společnosti Leo Express pro střední a východní Evropu.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Rychlostní spojení mezi prvním a třetím největším městem v Německu začali...
OBRAZEM: Berlín - Mnichov pod 4 hodiny. Vlaky v Německu výrazně zrychlí

Německou železniční dopravu čeká jedno z největších zrychlení v historii. Od prosincové změny jízdního řádu zkrátí díky dokončení posledního vysokorychlostního...  celý článek

Pracovní vůz MUV 74, který vyrábí CZ Loko pro Správu železniční cesty...
Velký soud o drezíny. SŽDC chce za nedodané stroje desítky milionů

Správa železniční dopravní cesty počítala s tím, že touto dobou bude už přes rok používat modernizované drezíny pro údržbu kolejí. Vítěz soutěže na jejich...  celý článek

Kořenovská zubačka, ozubnicová lokomotiva T426.003
Chcete peníze od úřadu? Nesmíte nás kritizovat, vzkázal Liberecký kraj

Členové Železniční společnosti Tanvald nesmí kritizovat představitele Libereckého kraje a jeho společností. Je to zásadní podmínka krajské dotace 150 tisíc...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.