Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Lepší cesta do Ostravy: další vlak RegioJetu, rychlejší České dráhy

  9:04aktualizováno  9:04
Měsíc po startu provozu nasadí RegioJet další pár vlaků na trase mezi Prahou a Havířovem. Každý den tak bude jezdit celkem 8 vlaků. RegioJet už pustil lístky na dva nové vlaky do prodeje. Z Havířova vyjíždí v 8:27, z Prahy v 15:27. "Do provozu nasadíme další vozy, které prošly úpravami," řekl mluvčí RegioJetu Aleš Ondrůj.
(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: Student Agency

Jde o modernizované vozy rakouských drah, část z nich je bývalá první třída. Od příštího týdne jich bude mít firma v provozu 15. Od prosince slibuje RegioJet devět párů vlaků denně.

Cesty mezi Prahou a Ostravou navíc od prosince zrychlí. Podle jízdního řádu České dráhy zrychlí své vlaky kategorie Expres nebo EuroCity/InterCity. Dosud jezdí mezi hlavními nádražími v Praze a Ostravě za 3 hodiny a 46 minut. Od prosince s novým jízdním řádem to zvládnou za 3 hodiny a 32 minut. Ke zrychlení dojde díky nasazení vagónů na 160 kilometrů v hodině. Pendolino zrychlí na celé trase o minutu (nově bude jezdit 3 hodiny a 4 minuty).

RegioJet cestu také zkrátí na 3 hodiny a 32 minut.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Letadlo společnosti Qatar Airways 21. srpna poprvé slavnostně přistálo na...
VIDEO: První letadlo z katarského Dauhá přistálo v Praze

Přímou linku do Dauhá, hlavního města Kataru, mohou nově využít i obyvatelé České republiky. První letadlo Qatar Airways v pondělí přistálo na Letišti Václava...  celý článek

Ilustrační snímek
Češi čekali na let Travel Service v Itálii 16 hodin, další uvázli v Hurghadě

Na italském letišti Lamezia Terme uvízly v pátek desítky turistů cestovních kanceláří Fischer a Exim Tours kvůli poruše letadla Travel Service. Odlet byl...  celý článek

Žluté Čechy (květen 2008). Pro někoho krásný pohled, pro kritiky pěstování...
Daň je nižší, ale zájem stále mizivý. Řidiči nekupují zelenější paliva

Po roce a půl se vrátila do hry vyšší sleva na biopaliva. Marně – emise musí Česko snížit jinak, aby splnilo cíle Evropské unie. Je možné, že v příštích letech...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.