Do včerejší půlnoci tak bylo možno v metru potkat nejenom ty, které náhodou zastihl hovor při cestě domů, ale i podnikatele, kteří se s vidinou úspor na hovorném vzdali pohodlí svých kanceláří a vydali se úřadovat do metra. Proč taky ne, když za hodinu pilného volání se dalo ušetřit u základního tarifu až šest set korun.
"Volání zdarma jsem samozřejmě využil a příjemně mě překvapilo, že to dokázal i můj telefon s předplacenou kartou," říká Karel Myška, který pracuje jako obchodní zástupce a právě dokončil další pracovní hovor.
"Kontaktuji jednotlivé klienty a to je spousta místního volání," vysvětluje Myška.
Zdaleka všechny telefonáty však nejsou pracovní. "Už mám za sebou asi čtyři hovory," pochlubil se Jaroslav Korba, který sedí uprostřed stanice Můstek a dále usilovně pátrá ve svém notýsku, komu by ještě zavolal. "Telefon mám teprve asi tři dny, ale volání zdarma se mi líbí. Proto jsem si sem cestu samozřejmě našel," dodává.
Už méně radosti ovšem mají ze zuřivých telefonistů pracovníci metra. "Zájem je až moc velký. tady kolem nás stojí běžně čtyři pět lidí a volají," říká dozorčí z Můstku. "Na stanici I. P. Pavlova si dokonce pamatuju rekord, jeden člověk tu dokázal mluvit tři hodiny," doplňuje dozorčího z Muzea kolegyně.