Tržby za tři měsíce do konce srpna klesly o šest procent na 1,04 miliardy USD. Firma však současně v prohlášení zveřejněném v noci na dnešek oznámila, že prodej její značky Levi's se zlepšil, hlavně v USA.
Levi Strauss prodává své oblečení v obchodních domech i prostřednictvím vlastních značkových obchodů. Firma dodala, že i v době slabých příjmů expandovala po celém světě, snažila se však výrazně omezit své výdaje na reklamu a distribuci a další náklady.
Levis se navzdory krizi rozrůstal
V červenci například společnost koupila přes sedmdesát outletových obchodů Levi's a Dockers, které původně provozovala licenčně firma Anchor Blue Retail Group. Koupila také DC Company, svého hlavního partnera na trzích Evropy, Blízkého východu a části Asie v prodeji obuvi a doplňků.
"Ve světle těžkých světových podmínek to bylo produktivní období," řekl k výsledkům John Anderson.
Levi Strauss je od roku 1985 v soukromých rukách. Výsledky hospodaření však pravidelně zveřejňuje, protože se veřejně obchoduje s jejími dluhopisy. Čistý dluh firmy na konci čtvrtletí klesl na 1,7 miliardy USD z 1,8 miliardy před rokem, napsala agentura Reuters.