Automobilky, zvláště pak ty americké, jsou pro podobné parodie vděčným terčem. Tento obor totiž patří mezi ty, které krize postihla obzvlášť silně. Mezi nejohroženější patří General Motors, Chrysler a Ford, kterým americká vláda koncem minulého roku slíbila úvěrovou pomoc přesahující sedmnáct miliard dolarů.
Potíže se nevyhýbají ani výrobcům počítačů či mobilních telefonů a další elektroniky. Apple se podle odborníků potýká především v Americe s poklesem zájmu o výrobky, kurz akcií také nepříznivě ovlivnil odchod šéfa firmy Steva Jobse na vynucenou zdravotní dovolenou.
Usměvavé logo LG a slogan "Life´s good" vystřídal v krizové verzi smutek a upravené konstatování, že život je těžký. Společnost 3M zase kvůli propuštění několika tisíc zaměstnanců přišla v logu o pomyslné jedno M. Upravené logo společnosti Cisco má zase možná upozornit na vývoj budoucích tržeb, jakkoli neznámý autor upravil verzi, kterou tato firma opustila už v roce 2006.
Satirický pohled se nevyhnul ani finančnímu sektoru. Citigroup utrpěla ve 4. čtvrtletí ztrátu v přepočtu 173 miliard korun a úder blesku do deštníku jako by symbolizoval její nucené rozdělení na dvě části. Pravda ovšem je, že Citigroup logo s deštníkem opustila už v roce 2007.
Závěrečný pohled na upravená loga firem Good Year, Xerox a Nike už vzbuzuje otázku, jak by asi vypadala podobná loga českých firem. Pokud máte nějaký nápad, pošlete obrázek na idnes@idnes.cz.