Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


MAFRA posílila, koupila realitního specialistu AdInternet

  13:37aktualizováno  13:37
Mediální skupina MAFRA rozšířila své portfolio o českou společnost AdInternet, která se specializuje na prodej nových domů a bytů přes internet. Multimediální dům tak posílí svůj on-line katalog nemovitostí Reality.idnes.cz, který je druhý největší na českém internetu, a zvýší tak svůj tržní podíl v oboru.

Rezidenční projekt 4Blok v pražských Vršovicích | foto: AdInternet

„Náš katalog Reality.idnes.cz organicky roste a daří se mu velmi dobře. Věříme, že know-how a kontakty kolegů z AdInternet pomohou přinést ještě lepší výsledky,“ říká člen představenstva MAFRA zodpovědný za digitální divizi Michal Hanák.

AdInternet pomáhá developerům prodávat nové domy a byty formou tzv. lead-generation. Oproti standardnímu modelu, kdy developer platí za marketing dopředu a bez garancí prodejních výsledků, AdInternet získává klienty pro developery na vlastní náklady a dostává za to od developerů odměnu až po úspěšných prodejích nemovitostí. Má smlouvy s více než 60 developery a propaguje téměř 130 projektů nového bydlení, a to jak na vlastních stránkách s agregovanými nabídkami, tak na speciálních stránkách developerských projektů.

 „Vytvořili jsme market standard v oboru lead-generation v realitách. Navíc jsme po čtyřech letech stále jediní na trhu,“ dodává Michal Hanus z investiční skupiny Chenen, která svůj podíl v AdInternet prodala. MAFRA koupila celých 100 procent společnosti AdInternet. Cenu se obě strany rozhodly nezveřejnit.

Z pěti bývalých společníků zůstávají ve společnosti dva. Zakladatel Jakub Zamrazil bude zároveň jednatelem AdInternet ve vlastnictví MAFRA, Petr Makovský zůstává obchodním ředitelem AdInternet. Dalšími jednateli za MAFRA jsou Michal Hanák a produktový ředitel Patrik Mališ.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(ilustrační snímek)
Tesco přestane ve Střední Evropě prodávat vejce z klecových chovů

Obchodní řetězec Tesco přestane do roku 2025 prodávat vejce z klecových chovů v zemích Střední Evropy. V Česku, Slovensku, Maďarsku a Polsku už bude řetězec...  celý článek

Majitel značky Favorit Richard Galovič.
Favorit má nového investora. Získal 70 milionů na vstup do zahraničí

Společnost Favorit Czechoslovakia, která se od roku 2011 snaží oprášit slávu luxusních jízdních kol, získala nového investora. Společnost C2H internetového...  celý článek

Obal kořenící směsi Kucharek je nápadně podobný obalu známější Podravky.
Podravka získá od polského plagiátu Kucharek 200 tisíc, rozhodl soud

Potravinářská společnost Podravka získala 200 tisíc korun jako zadostiučinění za nutnost domáhat se svých práv soudní cestou proti firmě Pěkný - Unimex z...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.