"Naší dlouhodobou strategií je nabízet uživatelům vedle základního zpravodajství i cíleně zaměřené magazíny a weby pro volný čas," říká člen představenstva mediální skupiny MAFRA Roman Latuske. "Díky těmto výborně spravovaným portálům pokryjeme zejména cílovou skupinu mladých žen," dodal.
V listopadu 2013 přesáhla návštěvnost webů společnosti Webdio 1,1 milionu unikátních návštěvníků. Obsah i návštěvnost všech portálů plánuje MAFRA dál intenzivně rozšiřovat.
Součástí akvizice jsou silné komunitní weby se širokým zaměřením:
- eMimino.cz, které se věnuje tématům těhotenství a rodiny
- Labužník.cz nabízející recepty a vaření
- Vitalion.cz o zdraví a léčbě nemocí
- Arome.cz mapující trendy na trhu parfémů a kosmetiky
- MódníPeklo.cz, kde se rozebírá móda a módní prohřešky
Kromě nich pak pod Webdio patří ještě stránky:
- iLetaky.cz s přehledem slev
- Koumák.cz, kde se připravuje obsah pro kutily
- Konev.cz věnovaná zahradě a pěstování
Bývalý spolumajitel a projektový manažer společnosti Webdio Radomír Hejl, který bude pro Webdio a skupinu MAFRA i nadále pracovat, vnímá transakci jako příležitost pro další vylepšení. "Získáváme také zcela novou možnost využívat redakční základnu velkého mediálního domu. Některé naše weby přímo vybízejí k vzájemné podpoře."
Takovým příkladem může být například synergie letákových portálů AkcniCeny.cz a iLetaky.cz nebo oblíbený server módní bloggerky Ady, nazvaný MódníPeklo.cz, s ženským portálem OnaDnes.cz nebo s módním eshopem Modissimo.cz.