Webové stránky provozované internetovým vydavatelstvím WEBDIO.

Webové stránky provozované internetovým vydavatelstvím WEBDIO. | foto: iDNES.cz

MAFRA rozšiřuje spektrum webů, získala eMimino nebo Módní peklo

  • 7
Mediální skupina MAFRA koupila českou internetovou společnost Webdio. Své webové portfolio tak rozšířila o obsahové a komunitní weby jako je třeba eMimino.cz, Labužník.cz nebo MódníPeklo.cz.

"Naší dlouhodobou strategií je nabízet uživatelům vedle základního zpravodajství i cíleně zaměřené magazíny a weby pro volný čas," říká člen představenstva mediální skupiny MAFRA Roman Latuske. "Díky těmto výborně spravovaným portálům pokryjeme zejména cílovou skupinu mladých žen," dodal.

V listopadu 2013 přesáhla návštěvnost webů společnosti Webdio 1,1 milionu unikátních návštěvníků. Obsah i návštěvnost všech portálů plánuje MAFRA dál intenzivně rozšiřovat.

Součástí akvizice jsou silné komunitní weby se širokým zaměřením:

Kromě nich pak pod Webdio patří ještě stránky:

Bývalý spolumajitel a projektový manažer společnosti Webdio Radomír Hejl, který bude pro Webdio a skupinu MAFRA i nadále pracovat, vnímá transakci jako příležitost pro další vylepšení. "Získáváme také zcela novou možnost využívat redakční základnu velkého mediálního domu. Některé naše weby přímo vybízejí k vzájemné podpoře."

Takovým příkladem může být například synergie letákových portálů AkcniCeny.cz a iLetaky.cz nebo oblíbený server módní bloggerky Ady, nazvaný MódníPeklo.cz, s ženským portálem OnaDnes.cz nebo s módním eshopem Modissimo.cz.