„V rámci českého trhu jde o unikátní nový produkt a jsme rádi, že ho zde můžeme představit jako první. Přestože se jedná o technologicky náročný systém, těší se obrovskému zájmu obchodníků,“ říká člen představenstva mediální skupiny MAFRA Michal Hanák k projektu Darkomat.cz.
Dárkové karty lze uplatnit například v parfumerii Marionnaud, klenotnictví Klenotech Aurum, knihkupectví Neoluxor nebo u on-line prodejce Lékárna.cz. Exkluzivním partnerem projektu se stal obchodní řetězec Albert. Jako dárek je možné věnovat i předplatné týdeníku TÉMA a další produkty skupiny MAFRA.
„V letošním roce zákazníkům představíme 10 dárkových karet a v příštím roce další desítky karet ze segmentu módy, zábavy, herního průmyslu, ale také čistě finanční produkty,“ podotýká produktový ředitel Patrik Mališ. Cílem skupiny je vybudovat stejně robustní platformu, jaká už existuje například v Německu, Švýcarsku, Rakousku nebo USA.
MAFRA připravuje rozšiřování portfolia dárkových karet o další partnery, v brzké době se chystá například spuštění prodeje kreditu do Apple App Store. Své produkty hodlá nabízet i na čerpacích stanicích a v prodejnách tisku.