"Čím větší bude mít základní kapitál, tím lépe může expandovat na evropský trh. Domnívám se, že to je smysl a cíl akce," řekl šéf analytické firmy Mag Consulting Jaromír Beránek.
Fischer se podle Beránka zaměří na země střední a východní Evropy, kde ještě konkurence cestovek není tak silná. Beránek nevylučuje, že rozšíření do ciziny by mohlo snížit i ceny zájezdů v Česku.
"Větší kancelář, která nakupuje více pobytů, může dosáhnout lepších cen," dodal.
Mluvčí CK Fischer Jozef Ftorek to nechtěl blíže komentovat. Peníze podle něj budou směřovat do "zavádění nových produktů a zlepšování kvality".
Komárek kancelář posílí zřejmě ještě letos. Stane se pak nejsilnější cestovní kanceláří u nás. První příčku žebříčku dosud hájí Čedok.
Šéf Asociace cestovních kanceláří Michal Šeba si ale myslí, že Komárek peníze použije na ozdravení firmy. Fischerovy společnosti totiž dlužily celkem téměř půl miliardy korun. "Podle mě se nezmění vůbec nic," dodal.
Po navýšení kapitálu zbyl Václavu Fischerovi ve firmě podíl lehce přesahující dvě procenta.- více zde