Nízkonákladová banka by fungovala zřejmě přes internet a pod zcela novým názvem. Vyloučené ale není ani její začlenění pod již existující značky. V úvahu připadá například internetová banka Bursorama, kterou Société Générale provozuje ve Francii nebo využití přímého bankovnictví Mojebanka, které slouží klientům Komerční banky.
"Máme několik možností, které zvažujeme. Osobně si ale myslím, že by banka měla mít zcela nový název," uvedl generální ředitel Komerční banky Henri Bonnet s tím, že vše je zatím pouze ve stádiu úvah.
První nízkonákladovou síť v Česku založila v roce 2007 polská mBank. Jako první banka začala nabízet základní bankovní služby jako je běžný osobní účet bez poplatků. Další nízkonákladovou institucí, která v Česku už delší dobu nabízí základní finanční služby, je Fio Banka.
Skupina chce do pěti let téměř zdvojnásobit počet klientů
Skupina Société Générale působí v 83 zemích světa. Do pěti let plánuje zvýšit počet klientů ze současných 13 milionů na 20 milionů a stát se třetím největším hráčem ve střední a východní Evropě a Rusku. Firma chce růst v rámci své stávající sítě, poohlíží se také po možných akvizicích.
"Ve střední a východní Evropě zvažujeme akvizice v zemích, kde se domníváme, že náš podíl není dostatečně vysoký," uvedl náměstek generálního ředitele Société Générale Jean-Louis Mattei.
V České republice chce banka udržet čtvrtinový podíl na trhu hypoték a vedoucí postavení v oblasti financování korporátních klientů.