Oblast výroby lihovin a vína dosáhla obratu 1,195 miliardy euro (opět bez daní a cel), což je nárůst o 11,5 procenta. Do deseti nejúspěšnějších značek, jejichž prodej vzrostl o pět procent, bude Pernod Ricard soustředit své budoucí investice.
Během léta nejvíce akceleroval prodej značek Amaro Ramazzotti, Havana Club, Jameson a Ricard. Růst znamenal také Jacob´s Creek, což je hlavní vinařská značka skupiny, kterou nesou vína původem z Austrálie. Toho se podařilo využít při propagaci před olympijskými hrami v Sydney.
Dobré prodeje zaznemenala také divize distribuce. Na pobočky Pernod Ricardu byla převedena distribuce polské vodky Wyborowa v Německu, Itálii, Švýcarsku a Mexiku.
Kvůli nepříznivému počasí nedosáhla výrazně kladných výsledků pouze divize zpracování ovoce a výroby nealkoholických nápojů.