To si vysloužila rozesíláním urážlivých e-mailů, kde se pohrdlivě vyjadřovala o vlastnostech svých nadřízených. Teď ji však soud problému zbavil.
A nejen to. Dokonce jí přiřkl zpět všechny odměny, o které jí Malajsijská národní pojišťovna připravila právě kvůli nevhodnému chování.
Soud svoje rozhodnutí podpořil tím, že e-maily byly adresované pouze přátelům Ratnawatiové. "Soud určil, že pokud by hanlivé a nestoudné narážky na nadřízené byly adresovány přímo jim, pak by se ze strany Ratnawatiové skutečně jednalo o velmi nevhodné chování," cituje zprávu soudu server news.yahoo.com.
"Pokud ale slova tohoto charakteru použila za zády nadřízených a pouze v okruhu svých blízkých přátel, pak se o nevhodné chování nejedná. Nejsou totiž určeny pro jejich uši," dodal soud.
Je to běžné, že zaměstnanci klevetí o kolezích a šéfech. Může se to stát kdekoli a kdykoli, například nad kávou nebo čajem a tentokrát se to prostě přihodilo v e-mailové korespondenci, prohlásil soud.
Jediné, s čím soudce Ratnawatiové nepomohl, bylo získat zpět ztracené místo, protože sám uznal, že důvěra mezi ní a zaměstnavatelem je nenávratně poškozená, napsal server news.yahoo.com.