Americké řetězce soupeří o pozornost na francouzské půdě. McDonald’s se v reklamě snažil zesměšnit pozici menšího hráče, který má na francouzských silnicích nesrovnatelně řidší síť restaurantů.
Skutečnost, že Burger King hraje na trhu druhé housle, ztvárnil pomocí obřího ukazatele, který se téměř nevejde na kamion a po instalaci se tyčí do výšky asi deseti metrů. Na jeho vrcholu je reklama na restauraci Burger Kingu, vzdálenou 258 kilometrů. Řidiči si však všímají pouze loga prodejny McDrive, umístěného hned u silnice, která je vzdálená jen pět kilometrů.
Spot se snaží upozornit na to, že restaurací formátu McDrive je na francouzských silnicích už více než tisíc.
Na reklamu menší hráč na poli rychlého občerstvení okamžitě zareagoval. Řidiči v jeho podání sice zastaví u blíže vzdáleného McDrive, ale objednají si tam jen kávu, aby doplnili energii a dojeli k „už jen 253 kilometrů“ vzdálenému Burger Kingu, kde se pořádně nacpou.