Podle podepsané smlouvy by měl finančně podporovat zimní olympiádu v Turíně. Ta se uskuteční za dva roky. McDonald´s podpoří další zimní i letní olympiády až do roku 2012.
Jeden z největších restauračních řetězců se tak stane výhradním dodavatelem restauračních služeb na olympiádách a ve svých reklamách bude moci používat olympijské symboly.
Podpora olympiády souvisí i celosvětovou kampaní "I'm Lovin' It." Firma se snaží získat sympatie hlavně mladých zákazníků.
Ve svým reklamách například používá hip-hopovou hudbu, novým světovým mluvčím jmenoval čínskou hvězdu basketbalové ligy NBA Jao Minga. Ten hraje za Housten Rockets.
"McDonaldu bude příští rok padesát. Nechceme vypadat jako padesátiletá společnost," řekl šéf McDonald´s Jim Cantalupo.
Hlavním záměrem McDonald´s je zlepšit svou pozici na čínském trhu. Tam jí doposud velmi úspěšně konkuruje KFC. To má v Číně téměř dvakrát tolik provozoven - tedy asi tisíc oproti 580 restauracím McDonald´s.
McDonald´s chce svého konkurenta dohnat do roku 2008. Firma má v 119 zemích světa víc než 30 tisíc provozoven.V České republice jich je sedmdesát.