Prodejce hamburgerů tak reaguje na vzrůstající kritiku, která ho viní ze zdravotních problémů lidí, kteří se u něj stravují.
V minulém roce skupina mladých Američanů dokonce společnost hnala kvůli své obezitě až před soud. Ten ale případ odložil.
Firma proto už dříve nabídku rozšířila o celou řadu salátů, rozšířila nabídku masa a rozběhla kampaň Go Active! (Buď aktivní!).
Kromě výtek, kterými ji zasypávají obránci zdraví, se totiž musí vyrovnat i se vzrůstající konkurencí dalších amerických řetězců, které se orientují podobně.
V České republice se ale žádné větší změny nečekají. Do kampaně Go Active! se sice zapojí i sedmdesát restaurací provozovaných v Česku, se změnami velikostí se ale nepočítá.
"Češi, na rozdíl od Američanů, ze své obezity neviní nikoho jiného než sebe. Žádné problémy tohoto druhu u nás nemáme," dodala Drahomíra Jiráková ze společnosti McDonald´s.