Už od úterý uživatelé Snapchatu mohou zhlédnout desetivteřinové reklamy, v nichž zaměstnanci McDonald’s hovoří o svých zkušenostech ve společnosti. Z nich se pohybem jednoho prstu dostanou na stránku pracovních pozic, kde se mohou ucházet o místo v místní restauraci.
Chcete práci? Natočte se na Snapchatu, láká McDonald’s teenagery |
McDonald’s poprvé použil aplikaci Snapchat, neboli „Snaplikaci“ v dubnu v Austrálii (více o tom čtěte zde). „Snaplikaci považujeme za úžasný způsob, jak oslovit uchazeče o zaměstnání přesně tam, kde jsou. U jejich telefonů,“ řekl Jez Langhorn z oddělení lidských zdrojů.
Více než polovina zaměstnanců restaurací McDonald’s je ve věku 16 až 24 let a pro řadu z nich je to první zaměstnání. Aby mileniály firma získala, využije rovněž streamingových služeb Spotify a Hulu.
V Česku platí 100 Kč na hodinu
V Česku McDonald ́s na letošní léto hledá přes stovku brigádníků. Firma se stejně jako ostatní zaměstnavatelé potýká s nedostatkem lidí. V restauracích, které McDonald ́s sám provozuje, se tak musely zvyšovat mzdy. „Od 1. června si v našich domovských restauracích brigádníci vydělají po zapracování 100 korun za hodinu. Na hlavní pracovní poměr si naši kolegové na základních pozicích v restauracích mohou vydělat i 24 tisíc,“ říká Lucie Dostálová, HR ředitelka společnosti.
Podle ní jde tak optikou trhu a oboru o nadprůměrné výdělky a navíc se se zkušenostmi dále zvyšují. „Jak brigádníci, tak i naši kmenoví zaměstnanci ve vysokém procentu postupují v hierarchii společnosti většinou brzy výš,“ uvedla Dostálová.
McDonald’s letos „pronikl“ i do Vatikánu, kardinálům navzdory:
4. ledna 2017 |