náhledy
Ještě než Češi provedli v Istanbulu začátkem března první výkop, řešili ne zcela typickou stavení aktivitu – přesazování stromů.
Autor: Metrostav a.s.
Ještě než Češi provedli v Istanbulu začátkem března první výkop, řešili ne zcela typickou stavení aktivitu – přesazování stromů.
Autor: Metrostav a.s.
Než tunely vůbec vzniknou, musí dělníci vyvrtat svislou více než 20 metrů hlubokou vertikální svislou šachtu.
Autor: Metrostav a.s.
Než tunely vůbec vzniknou, musí dělníci vyvrtat svislou více než 20 metrů hlubokou vertikální svislou šachtu.
Autor: Metrostav a.s.
Celková plocha staveniště je zhruba 1500 na 800 metrů.
Autor: Metrostav a.s.
Portálový jeřáb nad přístupovou šachtou k tunelu.
Autor: Metrostav a.s.
Vrtací vůz pro mikropilotové deštníky.
Autor: Metrostav a.s.
Tunelový manipulátor pro stříkaný beton.
Autor: Metrostav a.s.
Než tunely vůbec vzniknou, musí dělníci vyvrtat svislou více než 20 metrů hlubokou vertikální svislou šachtu.
Autor: Metrostav a.s.