Rekonstrukce zahrnovala opravu peronních přístřešků na dvou stávajících nástupištích.
„Dále se rekonstruoval stávající podchod na nástupiště, v interiéru odbavovací haly pak hlavní rozvody elektroinstalace, podhledy a sociální zařízení pro veřejnost,“ sdělil mluvčí drah Pavel Tesař.
Informace o vlakovém spojení se dostanou i přímo do hokejové haly. „V Sazka Areně budou k dispozici tabule s informačním systémem napojeným na pražskou integrovanou dopravu a ČD,“ řekl ředitel drah Petr Kousal.
Stavební společnost Skanska zbudovala v Libni i nové nástupiště. Jeho zřízení se do celkových nákladů promítlo částkou 27 milionů korun.
„Nové nádraží bude zapojeno i do dálkové a mezinárodní přepravy, proto nebylo modernizováno jen pro mistrovství světa,“ doplnil generální ředitel Českých drah Petr Kousal.
V pondělí 19. dubna začnou z Libně jezdit vlaky nové linky do Roztok u Prahy.
Generální ředitel Českých drah Petr Kousal čte projev při slavnostním otevření modernizovaného nádraží Praha-Libeň. (16. dubna 2004) Hala libeňského nádraží dostala i nové informační tabule. (16. dubna 2004) V hale libeňského nádraží lákají cestující drah i billboardy s hokejovými motivy. (16. dubna 2004) (Zleva) Šéf drah Petr Kousal, radní Radovan Šteiner a Jan Bürgermeister přestřihují spolu s šéfem SŽDC Janem Komárkem (vpravo) pásku na 1. nástupišti nádraží Praha-Libeň. (16. dubna 2004) V podchodu libeňského nádraží lákají cestující drah i billboardy s hokejovými motivy. (16. dubna 2004) Úprav se dočkaly i pokladny libeňského nádraží. (16. dubna 2004)