Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


názor

aktualizováno 
Nakupování v supera hypermarketech je stále ještě novinka. Je to více než nákup. Nedělní cesta do obchodu bývá rodinným výletem - já tomu říkám společná bohoslužba konzumu. Typickým obrázkem je tatík tlačící vozík, do něhož maminka a dvě děti hážou a hážou. Člověk tu většinou utratí mnohem více peněz, než měl původně v úmyslu. Majitelé obchodů nasazují staré triky, dobře odzkoušené jinde v Evropě. Umístění, nasvícení zboží a hlavně slevy. Málokdo si však uvědomí, že o pár desítek haléřů levnější potraviny jsou vykoupeny dražší cestou. Výhodou tohoto způsobu nakupování je, že velmi usnadňuje život ženám. Odpadá jim totiž každodenní trmácení s taškami a vystávání v několika frontách. Jezdí se totiž nakupovat větší množství, jednou za týden či dva, často o víkendu. Nákup ve velkém ovšem na druhé straně vede k určitému plýtvání. Podle mého názoru se bude do velkých obchodních center přesunovat stále více zákazníků. Malé prodejny budou zanikat, což bude tragédie zejména pro starší lidi bez automobilu.
Autor:


Témata: Slevy


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Výroba nové Škody Yeti v Kvasinách
KOMENTÁŘ: Ekonomika je jako strom, do nebe však neroste

Vzestup české ekonomiky je nečekaně vysoký, ale je v tom růstu dost skromnosti, vytrvalosti a poctivosti? Není to jen vzplanutí nad tím, jak stát rozdává...  celý článek

ilustrační snímek
České děti neumějí hospodařit s kapesným, čtvrtina si peníze půjčuje

České děti neumějí příliš hospodařit s penězi. Většina rodičů se jim sice snaží vštípit základy finanční gramotnosti prostřednictvím kapesného, podle...  celý článek

(Ilustrační foto;)
Češi spotřebují víc elektrické energie. Produkci táhne uhlí

Češi v letošním prvním pololetí spotřebovali 31 terawatthodin (TWh) elektřiny, proti stejnému období loni o 3,2 procenta více. Meziročně o 2,5 procenta na 44,5...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.