VIDEO: Nepolévejte ženy, raději umyjte podlahu, nabádá muže reklama

  • 50
Společnost Tesco vsadila na rebelii žen při velikonoční tradici polévání vodou. V reklamě s názvem Velikonoční výzva je nabádá k tomu, aby své muže přiměly raději vytřít podlahu, umýt nádobí nebo vykoupat psího mazlíčka.

Spot od agentury Made by Vaculik dodává ženám odvahu ubránit se tradici polévání. Podle reklamního sloganu ji nemá rádo „12 z 10 žen“.

Zatímco žena ve středních letech připravuje velikonoční občerstvení, její manžel se k ní po špičkách přiblíží a vylije jí tak jako každý rok na hlavu kýbl s vodou. Následuje střih a stejná scéna jede podruhé. Tentokrát už muž nejde na „oblévačku“, „šibačku“, „polievačku“ nebo „mrskačku“, ale poslušně začne umývat podlahu.

Stejný model mají i další dvě videa. Jen v dětské verzi nakonec chlapec místo polévání myje nádobí a ve videu s mladým párem partner ve vodě koupe psa.

Velikonoční reklamu Tesco spustilo v České republice, Polsku, Maďarsku a na Slovensku. Zatímco u nás se zvyk polévání drží pouze v některých převážně moravských regionech, u našich východních sousedů je rozšířenější.