Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Nejlepší reklamní kampaň: Orbit po každém jídle

  22:35aktualizováno  22:35
Sedmnáctý ročník soutěže Louskáček o nejkreativnější reklamu má své vítěze. Hlavní cenu Grand Prix si odnesli "Zloději" od agentury MARK BBDO pro pojišťovnu Direct. Ocenění získaly i reklamy "Muzeum komunismu" společnosti YR Praha v kategorii tisk a "Ztraceno v překladu" od Leagas Delaney v rozhlase. Za nejlepší kampaň považují porotci "Orbit po každém jídle".

Reklamní kampaň Orbit po každém jídle. | foto: Youtube.com

Ocenění Zlatý ohníček, udělované každoročně za osobní přínos reklamě, obdržel Jakub Kohák, který je režisérem televizních šotů pro značky Kofola, kooperativa, Chevrolet, Nadace Terezy Maxové a další firmy. Na festivalu v Cannes byl navíc Kohák prezentován v prestižním světovém výběru Young Directors.

Letošní ročník Louskáčku změnil tvář. Rozšířil se počet kategorií na desítku a v porotě zasedli i zahraniční odborníci. Organizátoři se tak vypořádali s kritikou, že si čeští kreativci rozdávají ceny mezi sebou.

"V době krize je kreativní přístup důležitější než dříve, protože právě vtip a nápad prodává," říká kreativní ředitel agentury Mather Communication a člen poroty Jiří Langpaul.

Louskáček

Soutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu každoročně pořádá profesní Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.

Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards. Vítězné práce tak automaticky postupují do evropské soutěže, která se koná v Barceloně.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(ilustrační snímek)
Po aféře s kontaminovanými vejci roste zájem o biovejce. Jde o miliardy

Rozbité okno představuje dvě zprávy – špatnou pro majitele, dobrou pro sklenáře. Skandál se zakázaným fipronilem ve vajíčkách z nizozemských velkochovů...  celý článek

Pečený candát se zelím a bramborem je oblíbený hlavně v Alsasku, u nás ho...
Test restaurací u památek: Kuchyně nemyslí na děti, Krumlov je předražený

MF DNES otestovala restaurace u dvanácti nejnavštěvovanějších památek Česka. Polovina jich dopadla velmi dobře, ale našli jsme i doslova nechutná jídla. Kromě...  celý článek

Čokoláda (ilustrační foto)
Už jen čtyři kila na rok. Oblíbenost čokolády v Česku klesá, sladí se méně

Spotřeba čokoládových cukrovinek v Česku klesá, Češi jich snědí v průměru necelé čtyři kilogramy za rok. Lidé se podle odbornice na výživu z iniciativy Vím, co...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.