Ocenění Zlatý ohníček, udělované každoročně za osobní přínos reklamě, obdržel Jakub Kohák, který je režisérem televizních šotů pro značky Kofola, kooperativa, Chevrolet, Nadace Terezy Maxové a další firmy. Na festivalu v Cannes byl navíc Kohák prezentován v prestižním světovém výběru Young Directors.
Letošní ročník Louskáčku změnil tvář. Rozšířil se počet kategorií na desítku a v porotě zasedli i zahraniční odborníci. Organizátoři se tak vypořádali s kritikou, že si čeští kreativci rozdávají ceny mezi sebou.
"V době krize je kreativní přístup důležitější než dříve, protože právě vtip a nápad prodává," říká kreativní ředitel agentury Mather Communication a člen poroty Jiří Langpaul.
LouskáčekSoutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu každoročně pořádá profesní Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards. Vítězné práce tak automaticky postupují do evropské soutěže, která se koná v Barceloně. |