náhledy
Vozy dostaly i nový korporátní lak Českých drah.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
V rámci revitalizace došlo k i vylepšení stolečků u sedaček. Jenže po pár týdnech se už stolky rozlepují.
Autor: čtenář iDNES.cz
Po pár týdnech provozu se ve vozech začaly odlepovat panely
Autor: čtenář iDNES.cz
Nová madla sice umožní cestujícím u dveří se lépe držet, současně ale výrazně zmenšila šířku dveří pro nástup a výstup.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Nová madla sice umožní cestujícím u dveří se lépe držet, současně ale výrazně zmenšila šířku dveří pro nástup a výstup.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Interiér nabízí cestujícím i řadu záhadných prvků, u kterých není jasné, k čemu slouží.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Interiér vozů se sice částečně rozpadá, cestující ale mají k dispozici bezdrátové připojení k internetu nebo LCD panely s informacemi o jízdě.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Vůz bude nejspíš přivádět do extáze jedince, co rádi šroubují a demontují, v interiéru mají dostatek zábavy.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Patrové vozy nasazují České dráhy na ranní posilové vlaky mezi Prahou a Berounem, o víkendu jezdí na trati z Prahy do Čerčan podél Sázavy.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Kritici rekonstrukce patrových vozů upozorňují také na nepříliš povedené dílenské zpracování.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Vozy řady Bmto před rekonstrukcí interiéru
Autor: Pars nova
Vozy řady Bmto před rekonstrukcí
Autor: Pars nova