"Snažíme se, aby stahování triček z prodeje proběhlo co nejrychleji," uvedla mluvčí společnosti Nike Mary Remuzziová.
Obrat "bostonský masakr" se používal k popisu baseballové série z roku 1978 mezi New York Yankees a rivaly Boston Red Sox. Yankees vyhráli nad Bostonem čtyři zápasy a dostali se do finále baseballové Světové série, v němž zvítězili.
Tričko se prodávalo především v závodních prodejnách. Společnost k jeho stažení z prodeje přistoupila minulý týden poté, co při pumovém útoku v cíli maratonu v Bostonu zemřeli tři lidé a na 180 jich bylo zraněno (více čtěte zde).
Není to poprvé, co k podobnému kroku společnost Nike sáhla. V únoru stáhla z vysílání reklamní spot se sprinterem Oscarem Pistoriusem, který čelí obvinění ze zastřelení své přítelkyně Reevy Steenkampové (více čtěte zde). Ve spotu mimo jiné zazněla i hláška "jsem jako náboj v komoře", kvůli které byl spot stažen.