Brodman se chce v čele Prazdroje soustředit především na posílení prémiových značek v čele s ležákem Pilsner Urquell. Konkrétnější ve svých plánech však zatím nebyl. "Teprve se seznamuji s prostředím," vysvětlil.
Propad prodejů pociťují vinou hospodářské krize pivovary po celém světě. Prazdroj podle Brodmana přesto čeká jen mírné snížení odbytu. I přes krizi totiž rostou prodeje dražších prémiových značek, pivovar také spoléhá na Vánoce.
"Letošní výsledek bude odpovídat našim očekáváním odpovídajícím situaci na trhu," uvedl Brodman s tím, že přesná čísla firma zveřejní v lednu.
Brodman vystřídal ve funkci angličana Mika Shorta, který po 4,5 roce přešel do londýnské centrály skupiny SABMiller, jež Plzeňský Prazdroj vlastní.
V pivovarnictví pracuje 28 let. Svou kariéru začal v ulicích New Yorku, kde prodával pivo. Poté na 14 let zakotvil u Heinekenu, kde měl na starosti prodeje a marketing.
Před deseti lety přišel do společnosti Miller Brewing Company, která působí na trhu v USA jako součást skupiny SABMiller. Od roku 2006 vedl nejprve společnost Miller Brewing International, poté Market Development Americas. Předtím byl viceprezidentem pro obchod ve firmě Miller Brewing Company.