"Když jsme koncem roku 1996 prodali první vozy Octavia, byli jsme ve svých očekáváních skromní. Realisticky jsme proto kapacitu nové továrny naplánovali na 70 tisíc limuzín a 20 tisíc kombi," připomněl předseda představenstva Vratislav Kulhánek.
Zájem o auta ale předčil očekávání, a tak automobilka dnes v Mladé Boleslavi a Vrchlabí vyrábí 170 tisíc octavií ročně.
V roce 1999 se modelová řada Octavia stala nositelem další inovace, když se vozy kombi poprvé v novodobé historii firmy začaly nabízet s pohonem všech čtyř kol. Později pohon 4x4 převzaly i limuzíny.
"Z dosud vyrobených automobilů řady Škoda Octavia připadlo půl milionu vozů na limuzíny a čtvrt milionu na vozy Combi, řekl Karl-Günter Büsching, člen představenstva zodpovědný za oblast výroby a logistiky.
Vzhledem k tomu, že zájem o současnou podobu octavií neklesá, odsunula škodovka nástup inovovaného modelu až na druhé čtvrtletí 2004.