Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Odkup akcií radiokomunikací pod cenou neprošel

  11:46aktualizováno  11:46
Konsorcium Bivideon se bude muset víc plácnost přes kapsu, pokud chce uspět při dobrovolném odkupu akcií Českých radiokomunikací. S nabídkou 245 korun za kus neuspělo u Komise pro cenné papíry. Cena, která je hluboko pod tržní hodnotou, se jí zdála nepřiměřená.

Na pražské burze totiž například v pondělí akcie Českých radiokomunikací  stály 293 korun. Po oznámení zamítavého stanoviska překročila cena tři sta korun za akcii.

Komise dostala od Bivideonu znalecký posudek, který zdůvodňoval stanovení právě této ceny.

"Komise shledala ve znaleckém posudku závažné nedostatky. ... Cena ve výši 245 korun za jednu akcii nemůže být považována za cenu přiměřenou," sdělila mluvčí komise Petra Güntherová.

Bivideon je konsorcium TDC a Deutsche Bank, které má v Radiokomunikacích podíl kolem 72 procent. Letos se o převzetí akcií za ČRa za 245 korun pokoušelo podruhé. Návrh z poloviny července po dohodě s komisí stáhlo.

Další podíly drží zahraniční investoři prostřednictvím cenných papírů se zvláštními právy GDR, J&T Banka, Credit Suisse Life&Pensions, ČSOB a drobní akcionáři.

Kolem tří procent vlastní firma Netla Management spojovaná s bývalým šéfem Motoinvestu Pavlem Tykačem.

Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vozy potravinového e-shopu Košík.cz
Internetový supermarket Košík míří pod křídla Mall. Spojí síly s Kolonialem

Skupina Mall Group kupuje internetový supermarket Košík.cz od podnikatele Josefa Kollera, který se v posledních týdnech stal jeho vlastníkem. Transakci...  celý článek

Majitel značky Favorit Richard Galovič.
Favorit má nového investora. Získal 70 milionů na vstup do zahraničí

Společnost Favorit Czechoslovakia, která se od roku 2011 snaží oprášit slávu luxusních jízdních kol, získala nového investora. Společnost C2H internetového...  celý článek

Ředitel společnosti Spak Sušice Tomáš Froyda. (16. prosince 2016)
Sušický kečupář Spak nemá dost lidi, některé výrobky škrtne

Zatímco zájem o dresinky klesá, kečupům Spak se daří. Nyní však firma plánuje nabídku zúžit. Důvodem je nedostatek personálu, se kterým se firma potýká.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.