Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Čtenářům odpoví šéf Student Agency

Radim Jančura, Student Agency
velikost textu:
vydáno 3.10.2007 10:55
Student Agency Radima Jančury se proslavila žlutými autobusy. Ty na mnohých linkách hodně znepříjemnily život konkurenci. Nyní se Jančurova firma chystá ještě dál - uvažuje o žlutých vlacích. Radima Jančury se ptejte ve středu v 11:00

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 3. října 2007 do 11:15

OTÁZKA: Mám bohužel podobné zkušenosti s Vaší společností jako pan Kamil (dotaz níže). Váš personál je při sebemenším problému dost nevstřícný. Plánujete nějakou změnu k lepšímu? Petr
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: Nemyslím si, že by byl nevstřícný. Kdyby tomu opravdu tak bylo, nerostli bychom jako raketa. Ale připouštím, že pochybení jedince zde být může, pak máte právo to sdělit mne a já s dotyčným nechám zatočit. Učíme naše lidi, že ten kdo je platí, není SA, ale VY. 3.10.2007 13:26
OTÁZKA: Dobrý den, cestoval jsem v lednu vaším autobusem z Frankfurtu do Prahy. Autobus však nepřijel včas tak jsem volal na telefonní linku do Čech a ozývalo se stále čekejte prosím. Za 20 minut mezinárodního hovoru jsem zaplatil 450 Kč. Dozvěděl jsem se že autobus uvízl v zácpě a má 1 hodinu zpoždění. Nešlo by v obdobných případech informovat cestující např. SMS zprávou o zpoždění autobusu. Jan
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: Cestující jsou VŽDY informování SMS na mobil o jakýhkoli zpoždění na mezinárodních linkách, který udají při rezervaci. Pokud vás nenajdeme na zastávce, tak vám dokonce i voláme. To funguje opravdu dobře. Příšte zadejte do rezervace mobil na SEBE. 3.10.2007 13:27
OTÁZKA: Dobry den, mam otazku jak probiha vyber filmu pro cestovani? Nekolikrat kdyz jsme s vami jeli z Brna do Prahy nebo z Brna do Vidne, tak se promitaly thrirel filmy a me osobne to moc pohody na cestovani nepridalo. Takze jsme se rozhodli se student agency nejezdit. diky za odpoved a preji pekny den Petr Pokorny
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: No pak jezdí do Vídně ještě konkurence v roztřepané Karose, tak jezdíte s něma? Přeci na ten film nemusíte koukat, ne? Tech možností zábavy je na palubě přeci dost - noviny, časopisy, hudba. Výběr filmů - to je docela složité. Nemůžeme jít do supermakketu a jen tak si koupit DVD a pustit si ho. To lze v Rusku, ne zde. My musíme platit práva a brát filmy od distributorů. Jsme vděční za každý nový film. Ve vlacích to bude podobné, ale navíc tam bude kino, kde se budou promítat novinky jako v multiplexech. 3.10.2007 13:31
OTÁZKA: Radime, autobusy nejezdim, ale fandim Vam, protoze jste ciste ceska firma, bylo nacase ty cizince ( eurolines a asianu ) + rezave ceske karosy provetrat :-)! Kralovna.cz je super, ale kdy bude umet i letenky na jine misto, nez ze ktereho se pak vracim? Petra Bohd
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: díky:-) 3.10.2007 13:32
OTÁZKA: Zajímalo by mě na kolik může klesnou cena jízdenky např. z Prahy do Brna při konkurenčním boji s ostatníma přepravníma společnostmi??? anonym
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: Klidně budeme jezdit za 1 Kč. Když Asiana snížila cenu na 50 Kč, je naši povinností na to reagovat. I naší stálí zákazníci mají právo na stejnou cenu, to je trh, jinak nám utečou. Tyto extrémní ceny tu budou do doby, do kdy Asiana zpět cenu nezvýší, resp do doby, než zkrachují. Tak si to klienti užijte, je ten pravý čas si zaregistrovat na www.sa.cz kreditovou jízdenku a naučit rezervovat na webu jako ve 21 století:-) 3.10.2007 13:35
OTÁZKA: Chtěl bych se zeptat, jestli budete počítat s dotažením vlaků přes Prahu na Ústí nad Labem nebo do Plzně. Osobně autobus nepoužívám z důvodu nemožnosti práce. Nejde mi o rychlost ani cenu, zajímá mě čas a ten nejlépe strávím prací s notebukem a to jde jen ve vlaku s přípojkou na 230. Ty však ČD nabízejí jen v některých trasách. Na Plzeň jen jeden pár vlaků, na Liberec a Jihlavu nic. Zajímalo by mne, jestli i tyto směry plánujete. Nepochybuji, že se svou precizností, přípojky na 230V ve Vašich vlacích budou. Domažličák
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: 230V ve vlacích bude, na všech sedačkách, nic to nestojí, je to standard v celé Evropě. Zatím budou vlaky jezdit jen mezi Ostravou a Prahou, bude-li banka spokojená, pak není důvod, aby nám nezafinancovala dalších 30 vlaků na všechny dálkové tratě. Bude-li stát moudrý, tak bude vyhlašovat výběrové řízení na dotované vlaky a nebude je bez výběrového řízení zadávat přímo do ČD, což je v rozporu s pravidly Eu. 3.10.2007 13:38
OTÁZKA: Dobrý den, pane Radime, chtěl bych se Vás zeptat jestli počitáte i s komfortnejší výbavou, alespoň částí vlaku pro manažerské pohodlí jako např. pokrytí wifi signálem nebo jiné možné připojení po trase, které zaručí signál po celou dobu cesty přes celou republiku. Jelikož to je důvod proč necestuji na obchodní jednání vlakem. Děkuji za odpověď Martin
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: Náš vlak bude mít 6 tříd!!! Jednou z nich bude konferečním místnost s možnosti "promítání" na velkou obrazovku. Nejvyšší třída bude "Premium", sedadla budou téměř postele. 3.10.2007 13:40
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančuro, chtěl bych se zeptat, jaké nové autobusové linky plánujete otevřít ještě v tomto roce a v letech 2008 - 2009 v ČR a v SR? Aleš
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: V tomto roce už jen navýšení linek na Slovensko, v příštím také + Praha - České Budějovice a Český Krumlov. 3.10.2007 13:41
OTÁZKA: …no je super, ze jste vylezl z “doupete”, jelikoz mam alespon TAKTO prilezitost s Vami komunikovat, kdyz uz neodpovidate na e-maily a doporucene dopisy! Kdy mi konecne odpovite na toto: Vázený pane rediteli, dne 06. 08. 2003 jsem si zakoupil 2 kusy zpátecní letenky Praha - Seattle - Praha ( viz príloha " letenka_faktura " & " letenka_prijmový_doklad " ) v Praze, Jecné ul. cp. 37 a neobdrzel jsem k letenkám vasimi www stránkami slibované karty X nebo cestovní průvodce. Tento problém by me ani netrápil, daleko horsí a závaznejsí problém, který se stal, souvisí s pronájmem automobilu v USA - Seattle. Dne 05. 08. 2003 asi v 16:00 hod, jsem si pres vase www stránky rezervoval u vámi inzerované Fy. DOLLAR RENT A CAR, automobil na období 07. 08. 2003 - 11. 08. 2003 v Seattle - USA. Myslím, ze jsem dodrzel 24 hodinovou lhutu objednání automobilu pred obdrzením v Seattle - USA, vzhledem k tomu, ze jsem auto rezervoval asi v 16:00 hod. 05. 08. 2003 na 18:00 hod. 07. 08. 2003 v Seattle - USA. Poté jsem obdrzel ( 05. 08. 2003 17:16 hod. ) na mojí internetovou adresu potvrzení o objednávce automobilu ( viz príloha " potvrzení_objednávky_automobilu " ). V tentýz den, kdy jsem zakoupil letenky na vasí pobocce v Praze, Jecné ul. cp. 37, tedy 06. 08. 2003 jsem se sl. nebo pí. Mirkou Kadlecovou projednával podmínky pronájmu automobilu v Seattle - USA a bylo mi receno, ze jsem nedodrzel 24 hodinovou lhutu pred obdrzením automobilu, coz není pravda a je to evidentní z obdrzeného potvrzení objednávky automobilu. Sl. nebo pí. Mirka Kadlecová mi prislíbila, ze sice jsem nedodrzel 24 hodinovou lhutu ale auto, ze bude zajisteno, tak jak jsem pozadoval. Zaplatil jsem tedy pronájem automobilu ( viz " auto_faktura " & " auto_ prijmový_doklad " ) ale neobdrzel jsem " VOUCHER ", dle sl. nebo pí. Mirky Kadlecové z duvodu pozdního objednání automobilu, nicméne prislíbila, ze " VOUCHER " bude pro me pripravený v SEATTLE - USA J.S.
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: Obraťte se prosím na manažerku slečnu Věru Buchtovou. Asi pochopíte, že sám osobně stížnosti řešit nemohu, od toho jsou manažeři, kteří problematice rozumí více než já. 3.10.2007 13:43
OTÁZKA: Dobrý den. Zajímalo by mě, zda nějak kontrolujete kvalitu služeb nabízených v autobusech vaší společnosti. Miloš
Radim Jančura, Student Agency ODPOVĚĎ: Ano. Každý zaměstnanec SA musí být v průběhu 3 měsíců zkontrolovan 3x, říká se tomu Mysteryshoping. Dále na nádražích máme 2 nádražní inspektory, kteří kontrolují připravenost posádky, připravenost busu (umytí busů před každou jízdou, doplnění občerstvení, novin časopisů, nepoužitých sluchátek, čistí okna, stolečky atd.) Dále inspektoři kontroluji, způsob odbavení, tedy především že řidič i stew hlídají zavazadla atd. Kontroluje čistotu WC a celého busu. Mysteryshopři sice cestují tajně v našich busech, ale nemohou být vždy v každém buse. Proto tam máme vás, 60 všímavých cestujících, které motivujeme, aby nám reportovali vše, co je v rozporu s pravidly. A jakéže ty pravidla jsou? V síťkách busů jsou skádačky "průvodce žlutým servisem", kde najdete všechny povinnosti řidiče i stewardky a způsoby, jakým nám máte dát vědět, když posádka neplní své povinnosti. Můžete napsat SMS, e-mail či vyplnit dotazník, který je na prodejních místech a hodit ho do schránky k tomu určené. 3.10.2007 13:51

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.