Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se Pavla Kysilky

velikost textu:
vydáno 25.1.2001 11:00

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 25. ledna 2001 do 11:23

OTÁZKA: 1) Byl jste v KSČ ? 2) Byl jste členem Lidových milic ? Bykbal
ODPOVĚĎ: Na obě otázky vám mohu s čistým svědomím odpovědět, ale osobní záležitosti nepovažuji za předmět tohoto on-line rozhovoru. 25.1.2001 12:23
OTÁZKA: Nejsem spokojen s průměrnou úrovní chování pracovníků České spořitelny ke klientům. Kdyby spořitelna neměla tolik bankomatů, změnil bych ji za jinou, více orientovanou na službu klientovi. Kdy bude možné ovládat sporožiro internetem a mobilním telefonem? Martin
ODPOVĚĎ: S průměrnou úrovní chování pracovníků ČS jsem stejně jako vy nespokojen.Proto jsme vytvořili standardy chování vůči klientovi a budeme jejich dodržování monitorovat a hodnotit a trénovat. V prvním čtvrtletí bude možné s vaším účtem komunikovat přes internet a mobilní telefony. 25.1.2001 12:26
OTÁZKA: Dobrý den. Vzhledem k tomu, že jste nějaký čas spolupracoval s novým guvernérem ČNB p. Tůmou, chtěla bych se Vás zeptat, zda lze očekávat v ČNB pod jeho vedením nějaké změny. Mám pocit, že se nenechá ovlivňovat jinými lidmi (viz "rozhovor" s Václavem Klausem hned po jeho zvolení guvernérem) a že by mohl nějaké změny prosadit. Děkuji za odpověď. Hana P.
ODPOVĚĎ: Nerad bych komentoval a spekuloval o vnitřních záležitostech ČNB. 25.1.2001 12:27
OTÁZKA: Prosím, kdy začnete poskytovat Vašim klientům - držitelům platebních karet alespoň mírně spolehlivé služby ? Funkčnost Vaší sítě bankomatů a autorizačního střediska je značně nespolehlivá, dochází k častému přerušení provozu. Já nejsem Vaším klientem, to jsem si vyřešil již před lety, ale bohužel musím vysvětlovat Vašim rozezleným klientům problém, kdy nemohou použít svoje finanční prostředky a zaplatit platebními kartami prostřednictvím platebních terminálů v síti našich supermarketů. Stav je skutečně vážný. Anonym
ODPOVĚĎ: Stav je opravdu vážný. Jeho řešení se klienti dočkají v řádu několika málo měsíců. Více podrobností budeme umět sdělit veřejnosti začátkem února. 25.1.2001 12:28
OTÁZKA: Dobrý den pane Kysilko. Jsem Vaším příznivcem a chtěl jsem se zeptat proč jste odešel z ČNB. Děkuji. ing. Beneš
ODPOVĚĎ: Z ČNB jsem odešel po vypršení 6 ročního jmenovacího mandátu, stanoveného zákonem o ČNB. 25.1.2001 12:29
OTÁZKA: Vážený pane ! Má žena má v únoru 2001 nastoupit do pobočky ČS v Opavě po ukončení mateřské dovolené. Když se v prosinci r. 2000 zajímala o to kdy a kam má nastoupit, vedoucí personálního oddělení jí sělila, že se snad zbláznila a jestli nečte noviny, že se přece propouští, takže s nástupem nemá vůbec počítat. Když se šla osobně zeptat pana ředitele, ten jí sdělil, že má příkaz nevzít zpět ženy z mateřské dovolené a pokud bude na nástupu trvat i nadále, nabídne jí takové místo, které ona nepřijme ( např. ve Vrbně pod Pradědem), takže pak bude mít důvod dát jí výpověď. Přitom před nástupem na mat. dovolenou byla vedená jako jedna z nejschopnějších zaměstnanců pobočky. Nevím jaká je nová personální politika ČS a.s., ale to co mám šanci vidět a slyšet od současných zaměstnanců (mimochodem také jsem byl zaměstnancem 4 roky) mi nepřipadá jako smysluplná. Děkuji za odpověď. Vladimír Kocián
ODPOVĚĎ: Rád bych vás požádal, aby se vaše žena na mě obrátila telefonicky nebo písemně. 25.1.2001 12:33
OTÁZKA: Dobrý den Pane Kysilko, mám takovou zkušenost, že když zajdu do pobočky ČS, mnou očekávané (a firmou zaslané) peníze na účtě nejsou. Ovšem po obdržení výpisu dodatečně zjistím, že byly připsány právě v den, kdy jsem pobočku navštívil. Ještě názor - mám dojem, že přepážkoví pracovníci nejsou příliš manažery ČS motivováni, nespokojenost klientů odnesou často nespravedlivě právě oni (být v jejich pozici, dával bych klientům rovnou telefon na ředitele ČS, aby byl trošku v obraze) Jak jste dořešili případ s tím holomkem, co si "hrál" s daty klientů ? Pepa
ODPOVĚĎ: K tomu může dojít a ve většině případů je to dáno neuspokojivou úrovní našich informačních systémů, na jejichž změně hodně intenzivně pracujeme. V letošním roce zavádíme nový a věřím, že účinný motivační systém pro pobočky a jejich pracovníky a ředitele pro zvýšení kvality služeb. Dořešení onoho případu už je v rukou nikoli spořitelny ale v rukou příslušných orgánů. 25.1.2001 12:39
OTÁZKA: Kdy zrušíte specifický symbol? Když jsem chtěl poslat peníze z ciziny na účet ČS dívali se na mě jako na blázna. Když mi v lednu 2001 ČS sdělila, že mi mění číslo účtu, radoval jsem se, že zrušili specifický symbol. Místo toho mi jen změnili číslo účtu a teď musím se změnou obtěžovat své plátce. Pavel
ODPOVĚĎ: Nerad bych vám odpověděl nepřesně, kdy zrušíme specifický symbol. Se zrušením počítáme. 25.1.2001 12:57

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.